שם הכותב: מערכת האתר תאריך: 22 יוני 2014

הרולטה השיווקית של עינת ועמית

הקורס מאסטרטגיה לקריאיטיב בהנחייתם של עינת יוזנט רביד ועמית סטולר, איתגר את הסטודנטים למכור משהו למישהו. נשמע פשוט? אולי תחשבו אחרת אחרי שתכירו את "הרולטה השיווקית של עינת ועמית".

את הפתרון האסטרטגי והקריאטיבי שנדרשו להציג, התבקשו הסטודנטים לעשות לא עבור מותג ספציפי המצוי על המדף, אלא לתת מענה למשימה שהוטלה עליהם באמצעות רולטה שיווקית.

בכובע אחד היו פתקים עם קהלי מטרה.  לדוגמה: אמהות חד הוריות, גברים, בני נוער, הקהילה הגאה, חיילים, נשים ועוד'…

בכובע השני חיכו המוצרים: פסטה מחיטה מלאה, חיתולים סופגים, שפתון לגבר, נעל עם עקב מתקפלת ועוד…

ומה שיוצא…. אני מרוצה!

 היכולת לתת פתרון אסטרטגי-קריאטיבי מדוייק ופורץ דרך אינו קשור בריאליות של המשימה כי אם במיומנות שנרכשה במהלך הקורס.

לכן, לדוגמא, המוצר חיתולים סופגים בשילוב עם קהל היעד של חיילים הפך לבוק"ס – בוקסר קרבי סופג,  שמאפשר יציאות, הרבה יותר מפעם בשבוע.

יישומי או לא – פתיר מבחינה אסטרטגית וקריאטיבית!

והיתה גם פסטוש הפסטה מקמח מלא לבנות 8-15, הפרוטקטור (השפתון העמיד ל-24 שעות לגבר), Choose – נעל עקב שמאפשר לך להחליט האם להשתמש בעקב או לקפל אותו ועוד שורה ארוכה של פתרונות יצירתיים שהוצגו בשני ימי הפרזנטציות.

התובנה הצרכנית המצויה בליבת החשיבה האסטרטגית היא זו שהנחתה את העוסקים במלאכה, בשילוב עם יסודות החשיבה הקריאטיבית ועשרות ה-case studies הקריאטיביים שהוצגו ונותחו בכיתה, אפשרו לסטודנטים לשווק כל מוצר, לכל קהל יעד. והנה כמה דוגמאות:

מאסטרטגיה לקריאטיב לביזי