שם הכותב: תאריך: 26 פברואר 2014

דילמות המעסיקות את משיקי מותג "מולר"

1

סטודנטים של דר' אמיר שפר בקורס סקרים ומחקרי שוק בתואר ראשון, מקבלים בריף טעים ממנהל המותג (אלון ויינשטוק ) ומנהלת מחלקת המחקר (שלומית רוזנבויים). הבריף כולל תיאור השקת המותג מולר, פירוט פעילותו השיווקית והפרסומית ודילמות מעניינות המעסיקות את החברה.

היום מתחיל שיתוף הפעולה ביוזמת עוזרת ההוראה רות רותם וינר. הבריף ניתן לסטודנטים  כשלב ראשון בבניית מערך ה. המחקרים במהלך הקורס.  360° סביב מותג מולר ועולמות התוכן בהם הוא עוסק. שיתוף הפעולה עם חברת מולר מאפשר לסטודנטים להחשף לדילמות אמיתיות מהעולם השיווקי, הסטודנטם לומדים על המהלכים השיווקים והפרסומיים של אחת מהחברות הצרכניות המובילות בשוק, ומתנסים לראשונה הלכה למעשה עם ניהול וביצוע מחקרי שוק. עבודת הסטודנטים מתחילה בשלב התכנון דרך שלב הביצוע וכלה בהסקת מסקנות והמלצות.  בין המחקרים המתוכננים -עולם הצעירים, עולם הגברים בני 50+, עולם הבריאות , עולם האימהות ועוד..

צוות הקורס:
דר אמיר שפר
גב' שוש שפיגל
גב' רות רותם וינר