שם הכותב: המסלול האקדמי המכללה למינהל תאריך: 22 דצמבר 2014

האינטרנט של הסטודנטים

המחלקה לשיווק, פרסום ודיגיטל ארחה ב-18/12/14 את החברות המובילות במשק לבוקר עיון בנושא האינטרנט של הדברים – The internet of things.

האינטרנט של הדברים – IOT עניינו אינטגראציה של מידע הנאסף מחיישנים במגוון תחומים.

חברות מובילות כמו אינטל ו-IBM הציגו נקודת מבט רחבה על הפוטנציאל הטמון באינטרנט של הדברים,  ואת השימושיות של תחום זה באספקטים שונים של חיינו. חן לופסקו, מנהלת המכירות של אינטל ישראל, הרחיבה ונתנה דוגמאות בנושא תרומת המידע הנאסף לתחומים שונים כמו אנרגיה, רפואה, תחבורה, קמעונאות, תקשורת, ועוד. לצד התועלות הוצגה גישה ביקורתית, התריעה על הסכנות באיסוף מידע אינסופי בענן  אשר במקרה של כשל מאיים באופן משמעותי על פרטיות הציבור.

אבי ויזל, מנהל הפיתוח של IBM הציג את מעורבותה שלIBM  בפיתוח התחום. חברות מותגים כמו נייקי וסמסונג הציגו מנקודת מבט צרכנית עד כמה האינטרנט של הדברים קרוב ועד כמה הוא משפיע ועוד עתיד להשפיע על חיי היום-יום של כולנו.

אביב הוד, מנהל התוכן של סמסונג ישראל, הציג שורה של פיתוחים טכנולוגיים שהדהימו את הקהל בפוטנציאל היומיומי הקיים באינטרנט של הדברים.

ערן שטרייכמן, מנהל הפרסום של נייקי ישראל, הציג יישומים שיווקיים שנייקי עושה בהם שימוש כבר היום כולל כאלו המשמשים לתמיכה שיווקית במערכת הקידום של החברה.

אז גם אם אתם "ינשופים" שרצים בלילה או "ציפורים" הרצות בבוקר ובזמן שהשעון שלכם מעדכן את המזגן בבית במצב הרוח שלכם והביגוד מזהה מחלות, בינתיים במציאות שלנו את הנרות הדליק פרופ' אורן קפלן דיקאן ביה"ס.

סופגניות וברכות – אגודת הסטודנטים – סיוון פלג נציגת מנע"ס. ייזום והפקה – דוד שטרית וכלילא רדיאנו.

הכנס משקף את מדיניותה של המחלקה לשיווק, פרסום ודיגיטל להפגיש את הסטודנטים עם גופי הידע העדכניים ביותר בתחום השיווק והטכנולוגיה, על מנת להכשיר את אנשי השיווק הטובים ביותר.

אז עד הבוקר עיון  הבא של המחלקה לשיווק…  מצ"ב אלבום תמונות מהאירוע:

DSC_0183-M dsc_0240 DSC_0285-M dsc_0238dsc_0233dsc_0177