שם הכותב: תאריך: 10 מרץ 2013
avichai2_web
ספר בנושא 'אסטרטגיה שיווקית עכשווית'

 

שם חבר הסגל: Shuv-Ami,  Avichai.

שנת פרסום: 2010.

פריט ביבליוגרפי: שוב-עמי, א. (2010). אסטרטגיה שיווקית עכשווית. הוצאת אגם.

לצפייה בספר לחץ כאן

תקציר: בסביבה העסקית התחרותית של היום השיווק מכתיב את שורת הרווח והוא המפתח להצלחה מסחררת כמו גם לכישלון צורב. הספר "אסטרטגיות שיווק עכשוויות" מרכז עבורך, איש העסקים, איש השיווק, הסטודנט וכל מי שמתעניין בנושא, את אסטרטגיות השיווק הננקטות בחברות שונות בארץ ובעולם, בעידן רווי השינויים שלנו. הספר מתמצת מגוון רחב של אסטרטגיות, המקנות כלים שימושיים לאיש השיווק הרוצה למנף את עסקיו ולא לפעול רק על פי "תחושות בטן". הספר מלמד את עולם השיווק באופן תיאורטי ומעשי, צעד אחר צעד, ומעניק תובנות שיווקיות הסוללות את הדרך ליישום, להצלחה עסקית, לשגשוג ולהובלה בשוק התחרותי. הספר "אסטרטגיות שיווק עכשוויות" בנוי כארגז כלים, הפורש בפני הקורא שיטות פעולה לשיווק מודרני, ראשי פרקים להכנת תוכניות עסקיות ושיווקיות, ודרכי שליטה ובקרה להבטחת האפקטיביות השיווקית. ד"ר אביחי שוב-עמי משמש ראש המחלקה לשיווק בבית הספר למינהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למינהל. לימד בין היתר באוניברסיטת תל אביב, באוני' העברית בירושלים, באוניברסיטה של מיאמי וברוך קולג' בניו-יורק. ד"ר אביחי שוב-עמי בעל ניסיון רב בייעוץ ובליווי חברות בישראל, באירופה ובארצות הברית, ייעוץ המתמחה בתכנון אסטרטגיות שיווקיות, בפיתוח מותגים ובתקשורת שיווקית לחברות בתחומים שונים: פיננסים , מזון ומשקאות, תיקשורת, היי-טק, דיור מוגן ועוד.

 

שייך לנושאים: מחקרים