שם הכותב: תאריך: 11 מרץ 2013
kaplan_oren_web
מאמר בנושא: 'טביסטוק-לונדון – יומן מסע על למידה חווייתית'

 

שמות חברי הסגל: Kaplan, Oren and Nutkevitch, Avi.

מחברים נוספים: Miri Tzadok and Judy levi.

שנת פרסום: 2010.

פריט ביבליוגרפי: לוי, י., נוטקביץ, א., צדוק, מ., וקפלן, א. (2010). טביסטוק-לונדון, ראשון-לציון: יומן מסע על למידה חווייתית וחווית למידה במסגרת אקדמית. פסיכואקטואליה, כתב העת של הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, גליון יולי, 17-27.

לצפייה במאמר לחץ כאן

תקציר: מאמר זה עוסק בגישה פסיכואנליטית-מערכתית המיושמת בקבוצות וארגונים. בשונה מהיישום הפסיכואנליטי המתמקד בפרט, הדגש בגישה שכזו הוא על המערכת והסביבה. "סדנת טביסטוק" מועברת על פי רוב ברצף של כמה ימים, ומהווה מעין סימולציה של "ארגון זמני" שמטרתו העיקרית היא "למידה מתוך החוויה". במאמר זה ננסה לתאר את ניסיוננו מהשנים האחרונות לייבא ולהתאים את גישת יחסי הקבוצות למסגרת לימודים אקדמית במינהל עסקים.

 

 

 

שייך לנושאים: מחקרים