שם הכותב: תאריך: 04 פברואר 2015

מפגש הסיום של קורס ניהול הקריאייטיב בפרסום בהשתתפות בכירי סופר פארם

פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים לחברת סופר-פארם הוצגו במסגרת מצגות הסיום של קורס ניהול הקריאייטיב. את הקורס הנחו אילן לזרוביץ' ואריאל אהרמן, בסיועה של דנה שגב. כבדו אותנו בנוכחותם נציגי סופר- פארם: עופר לוי, סמנכ"ל השיווק, מיכל פרסי להב, מנהלת התקשורת השיווקית וגלי ברגר, דוברת ומנהלת התוכן. מטעם המכללה נכחו, ד"ר גילה אורן ראש ההתמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל, נעה שבתאי-ויצר, דוברת המסלול ושירה ברזל רכזת ההוראה של המחלקה.

סופר-פארם אתגרה את הסטודנטים בבריף שעסק באירוע השנתי "הביוטי סיטי", המזמין את הקהל ליהנות מחוויית יופי מיוחדת, הנחות והטבות שונות. הסטודנטים הציגו שורה של פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים מבוססי תובנות צרכן מעניינות.

נציגי החברה הודו בדברי הסיום שלהם כי בהחלט יצאו נשכרים משיתוף הפעולה ונחשפו לממדים נוספים ורלוונטיים עבורם.

אנחנו נהנינו מניחוח היופי של סופר-פארם ובהחלט מחכים לשיתופי פעולה נוספים.

אז תודה על "הביוטי קורס"…

תמונה 3 תמונה1 תמונה2 תמונה4

שייך לנושאים: חדשות, שיווק ופרסום