שם הכותב: תאריך: 03 מרץ 2016

משרות 03/03/16

משרה לסטודנטים

לXtra Mile- חברת שיווק המתמחה במתן שירותי שיווק ומרקום דרוש/ה מתאמ/ת פגישות למשרה חלקית – מס' משרה 39658

תיאור התפקיד:

לXtra Mile- חברת שיווק המתמחה במתן שירותי שיווק ומרקום דרוש/ה מתאמ/ת פגישות למשרה חלקית עם שעות גמישות.
התפקיד כולל יצירת קשר עם לקוחות פוטנצייאלים לטובת תיאום פגישות, בנייה של דאטה-בייס.
עבודה בסביבה צעירה ודינאמית, בשעות נוחות וגמישות.

דרישות התפקיד:

אוריינטציה מכירתית
יחסי אנוש טובים
נסיון קודם בתפקידי שירות או מכירה
*
העבודה בנווה ימין*

משרה לבוגרים:

Social Media Intern-  part -time / 3 days – חברת Kenes – מס' משרה 39066 

Kenes is looking for a highly motivated Social Media Intern to manage our client's social media channels, including: Facebook, LinkedIn, Twitter and YouTube, from strategy to execution and content creation. This position is part-time – 3 days per week

:Responsibilities

           Maintain all aspects of daily community engagement for our clients' social media channels

           Collaborate with marketing/project managers to develop strategic social media plans for our clients

           Execute highly effective social media campaigns within the limits of the scope of service, including posting, monitoring and replying to user interactions, taking initiative in building client brands

           Participate in online conversations and answer comments related to our content/brand

           Identify and resolve consumer issues quickly and professionally, using appropriate internal resources, as required

           Respond quickly to changes in social networks and adapt to capitalize on new opportunities

           Generate internal/external activity reports for clients

           Lead workshops for clients on social media

:Requirements

           Able to multi-task in a fast-paced, high stress environment, ensuring follow-through on all tasks/projects

           Strong collaboration skills and a good team player

           Experience generating ideas, self-motivated and ability to work independently

           Excellent communication skills – oral and written

           Organizational and Internet research skills

Education and Experience:

           Bachelor's degree in communications, marketing or advertising, or related field

           Minimum 1-2 years' professional experience with social media

           Thorough understanding of and expert-level user of all social media technologies

           Excellent social media conversation skills with history of active participation on behalf of an organization/brand

           Experience building online interaction among members of a large-scale community

           English – native or mother tongue level, written and spoken

           Excellent computer skills, including all Microsoft Office programs

           Basic understanding of: Photoshop or similar, Basic HTML

קו"ח למשרות המוצגות לעיל ניתן לשלוח ל:

יוליה נוביק, ראש תחום תקשורת ושיווק – המרכז לניהול קריירה.

מייל: yuliano@hdq.colman.ac.il

או דרך אתר המרכז לניהול קריירה>> http://www.mida-ltd.info/colman/adm/main/muamad/entrance.asp

שייך לנושאים: חדשות