שם הכותב: תאריך: 30 אפריל 2013

מנכ"ל קבוצת זאפ, ניר למפרט, התארח בקורס "ניהול אסטרטגי"

הקורס שחושף בפני סטודנטים לניהול את בכירי המשק בגילוי לב אירח את ניר למפרט, אשר סיפר על המהלכים שנקטה "דפי זהב" בשנים האחרונות תחת ניהולו. בין היתר אמר למפרט כי  "מתוך ראייה אסטרטגית החלטנו לחלק את זאפ  לארבע חטיבות מרכזיות שלהן יש קהלי יעד ברורים: חטיבת בעלי המקצוע, חטיבת המוצרים, חטיבת המומחים וחטיבת עולם החוויה. בכל אחת מהחטיבות עומד איש מקצוע המתמחה בעולם שעליו הוא מופקד. התוצאות מדברות בעד עצמן, אבל עדיין יש לנו אתגרים רבים ומשימות קשות".

 למפרט דיבר גם על השתלבות בשוק הבינלאומי ואמר כי "אנחנו נחשבים לפורצי דרך בתחום שלנו, אבל אין לנו סכומי כסף שאותם נוכל להשקיע. לכן החלטנו על אסטרטגיה של איתור שותף מקומי שלו ניתן את הטכנולוגיה והידע והוא ישקיע את הכסף. התחלנו כבר בפעילות בנושא בכמה מדינות בעולם".

 הקורס "ניהול אסטרטגי" הנלמד במסלול האקדמי המכללה למינהל,  עוסק בניהול לטווח הקצר והארוך של העסק, ומתבסס על חשיבה אסטרטגית ויישום של ההחלטות האסטרטגיות ברמות ניהול שונות תוך יצירת ערך עבור קבוצות בעלי עניין שונים.  הקורס, נלמד בשיטת לימוד חדשנית בסגנון TED, במסגרתה נחשפים הסטודנטים להרצאות אותן מעבירים אנשי מפתח מהעולם העסקי,  המובילים תהליכים אסטרטגים בארגוניהם, וזאת לאחר שמחצית השיעור טרם הרצאתם מוקדשת לתאוריות וסוגיות מרכזיות מעולם הניהול.