שם הכותב: תאריך: 11 מאי 2014

סטודנטים שלנו פוגשים את מנכ"ל Google ישראל

כ-20 סטודנטים מצטיינים מבית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל התארחו ביום חמישי האחרון במשרדי Google בתל אביב במסגרת מפגשי מועדון ארוחת הבוקר. הסטודנטים התיישבו לשיחה ארוכה עם מאיר ברנד, מנכ"ל Google ישראל, יוון ואפריקה, אשר שטח בפניהם תובנות על ערכי הליבה של Google, על ניהול בין תרבותי ותרבות ארגונית וגם על המודל העסקי של החברה. "אנחנו מאמינים ביצירת מוצרים סעלי ערך אמיתי למשתמש", ניסה ברנד לתמצת את חזון החברה, "המוצר צריך להיות בנוי מהבנה אמיתית של צרכי המשתמשים ולתת להם ערך משמעותי".

Shlomi_Mizrahi_-_Colman_Google-3231919374-O     Shlomi_Mizrahi_-_Colman_Google-3231915574-O

לכל אורך הביקור, היה קשה להימנע מניחוחות של חדשנות ויזמות שאפפו כל פינה בה היו הסטודנטים – החל מריח ההדרים שהגיע מעצי הפרי בקומות הגבוהות של הבניין, דרך מרחבי העבודה הפתוחים והמזמינים של עובדי החברה ועד לחנויות האוכל והמסעדות המפוזרות ברצף אקראי אך מכוון בו זמנית. ערכי ליבה אלו הופיעו שוב, כמובן, בשיחה עם מר ברנד: "ישראל היא המרכיב העיקרי בחדשנות של השנים האחרונות בעולם החיפוש. זוהי מדינת סטארטאפ", הדגיש המנכ"ל, אשר מהר מאוד פתח את הבמה לשאלות הסטודנטים.

ומה הייתה ההמלצה של מנכ"ל Google לנוכחים בחדר? "אם יש לך רעיון – אל תספרי לי, לכי לעשות עם זה משהו. 98% מהצלחה של רעיון היא היישום. 2% זה הרעיון ועד כמה שהוא טוב. כשמציגים לי רעיונות חדשים, הרבה יותר מעניין אותי זה להכיר את הצוות, את האינטראקציה איתם ואת הניסיון שיש להם. להכיר את האנשים זה יותר מעניין מהרעיון".

צילום: שלומי מזרחי.