שם הכותב: תאריך: 29 אוקטובר 2013

סיכום הרצאה: פרופ' עדי מילמן בסמינר סגל

ביום חמישי, ה-24.10.2013, שיתף אותנו פרופ' עדי מילמן בתובנות שעלו מהמחקר שלו שעסק בתחום האותנטיות, תחום שמאוד קשה למדידה ומחקר. נושא המחקר: An Example from Disney's Epcot's World Showcase: Perception Of Staged Authenticity in A Theme Park

המחקר נעשה ב-EPCOT CENTER  שמדמה את האותנטיות של 12 ערים מפורסמות שאנו מכירים (פאריז, וונציה, לונדון….) בעזרת חמשת החושים. השתתפו במחקר 336 אנשים שביקרו בפארק ורואיינו על ידי סטודנטים.

 הרקע למחקר היה הרצון לבחון כיצד מתייחס הצרכן לאותנטיות מבנית (כמו תיאטרון האופרה של פאריז בלאס וגאס) כדי לבסס את התפיסה שההצלחה עתידית של חברות כבר לא מסתמכת על הצלחות פיננסיות ושיווקיות, אלא בשימור תפיסות הצרכנים לגבי אותנטיות החוויה וזה מה שישפיע על הביצועים הפיננסים והשיווקיים. במסגרת זו רצה החוקר לנסות ולנבא מהם המשתנים שישפיעו על האותנטיות.

שייך לנושאים: חדשות, כנסים ואירועים