שם הכותב: תאריך: 03 אפריל 2013

דנה אבשלום הציגה לסטודנטים: מהלך מיתוג מחדש של מחלבת טרה

מנהלת השיווק של 'טרה' לשעבר, הציגה בפני הסטודנטים בקורס לשיווק את מהלך המיתוג מחדש של מחלבת טרה.

דנה סיפרה כיצד הפכה טרה למותג מבודל ואטרקטיבי בתחרות לא קלה אל מול שני ענקים, בשוק המגלגל למעלה מ- 7.2 מילארד ש"ח בשנה.
הרצאתה סקרה את נקודות המוצא באותה תקופה בארץ ובעולם: כיצד נבנתה ויושמה האסטרטגייה השיווקית, תיאור המהלך השיווקי עד לעליית קמפיין ה – T.V לאוויר ומה עמד מאחורי בחירת הפרזטור, כמו גם תוצאות המהלך בהיספקטים איכותיים וכמותיים.