שם הכותב: תאריך: 12 מאי 2015

1% מהמסע הושלם

סדנאות השטח "ארבע על ארבע" של המחלקה לשיווק, פרסום ודיגיטל מאפשרות לכל הסטודנטים בביה"ס ליהנות מהעשרה מקצועית. בסמסטר א' זו הייתה סדנת פוטושופ שציידה את בוגריה בידע בסיסי ויישומי בתוכנת עיצוב. יתרה מזאת, מי שמכיר את הלוגיקה של תוכנות עיצוב יכול להתפתח באופן עצמאי גם לתוכנות נוספות כמו "in design" ואחרות.

בסמסטר הנוכחי מוצעות שתי סדנאות שטח – האחת בנושא הקמת העסק הקטן (שתתקיים בחודש יוני), והשנייה שהסתיימה אתמול, בנושא קידום בפייסבוק.

את הסדנא העבירה ענת אלחנני, סמנכ"ל פייסבוק ישראל. הסדנא כללה שישה מפגשים. אתמול התקיים המפגש האחרון בו התארחנו במשרדי פייסבוק בתל אביב. ענת העבירה שיעור מסכם. מעבר לחומר הנלמד, לאסטרטגיות טירגוט קהלים ולמדיניות הצבת יעדים, יש כמה נקודות נוספות:

1.חברות סטארט אפ ישראליות דוגמת waze, wix ומאות אחרות פונות לקהלים ברחבי העולם. היכולת האפקטיבית ביותר להגיע אליהם היום היא באמצעות "טירגוט" (targeting) ברשתות חברתיות. זו מלאכה מקצועית ומדויקת שלא הרבה יודעים. בוגרי הסדנא התחילו את דרכם בהתמקצעות בתחום.

2.פייסבוק מכנים את הסדנא – "Facebook Gym". השם משקף תפיסה כללית הנוגעת ל"שריר הדיגיטלי" – שריר שצריך כל מנהל שיווק ושהתחזקותו קשורה באימון. זה נכון לשיווק בפייסבוק ונכון בכלל. מצוינות כרוכה במחויבות ובאימון. החבר'ה האלה בפייסבוק יודעים את זה….

למדנו אתמול בפייסבוק על האמרה שלהם ש “This journey is 1% finished” – זו דרכם לומר שהדרך להצלחה אמנם ארוכה אבל שלב אחד, אחוז אחד נעשה.

ברכות למשתתפי הסדנא. עוד אחוז מהמסע שלכם, הושלם.

גילה אורן, ראש מחלקת שיווק פרסום ודיגיטל.

המסלול האקדמי המכללה למנהל.