שם הכותב: המסלול האקדמי המכללה למינהל תאריך: 07 ינואר 2015

סיקור אירוע הגמר של תחרות העסקים הקטנים – ברכות לסטודנטים הזוכים!

קמפיין שיצרו הסטודנטים מיכאל קופולוביץ' וטל אגמי מההתמחות בשיווק בביה"ס למנה"ע, צוף רוטנברג וליאת כהאן מביה"ס לתקשורת, וסטס פרופס  מביה"ס לעיצוב –  זכה בתחרות מרתונית  ליצירת קמפיינים שערך

המסלול האקדמי המכללה למינהל יחד עם  "בנק הפועלים" בשיתוף עיתון ידיעות אחרונות, ואתר ynet

45 סטודנטים מ-3 בתי ספר של המסלול האקדמי המכללה למינהל – תקשורת, מינהל עסקים ועיצוב, יצאו אתמול לדרך עם אירוע מרתוני ליצירת  מיתוג ל-9 עסקים קטנים, שזכו בתחרות שערך "בנק הפועלים" בקרב עסקים קטנים, בשיתוף עיתון ידיעות אחרונות, ואתר ynet. התחרות שמה בחזית את עולם העסקים הקטנים, תוך הצבת מטרה לקדם עסקים קטנים ומצליחים מרחבי הארץ, ומתקיימת מזה 8 שנים.

בבמסגרת ה"האקתון", לכל בעל עסק זוכה, הוצמדו סטודנטים, ויחד הם יצרו את הקמפיין הטוב ביותר עבור העסק הקטן, במשותף איתו.

הסטודנטים חולקו ל-9 צוותים, ומתחרים בניהם על יצירת הקמפיין הטוב ביותר. הקמפיין המנצח יוכתר הערב ע"י צוות שיפוט שיורכב מנשיא המכללה, פרופ' אשר טישלר; דב צור, ראש עיריית ראשל"צ. ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, מר אלי כהן ונוספים.

הקמפיין המנצח הוא ל"שביל הסלט" שיצרו הסטודנטים מיכאל קופולוביץ' וטל אגמי מההתמחות בשיווק בביה"ס למנה"ע, צוף רוטנברג וליאת כהאן מביה"ס לתקשורת, וסטס פרופס  מביה"ס לעיצוב. לסטודנטים תוענק מלגה משותפת בגובה 10,000 ₪ מתנת בנק הפועלים.

במקום השני זכה הקמפיין שיצרו 4 סטודנטית ל"מר. קייק": ספיר מוסקוביץ' ובר בורן מביה"ס לתקשורת, לירן רוזן מההתמחות בשיווק בביה"ס למינהל עסקים ורוז כתב מביה"ס לעיצוב. לסטודנטיות תוענק מלגה משותפת בגובה 5000 ₪ מתנת בנק הפועלים.

DSC_2944-L DSC_2930-L DSC_2910-L DSC_2906-L DSC_2888-L DSC_2895-L